tiistai 7. lokakuuta 2014

Wendyn elämän aakkoset




Pohdimme koulussa ensimmäisen kurssin alussa äikän tunnilla elämämme aakkosia ja myöhemmin näin eräässä blogissa postauksen elämän aakkosista. Syntyi idea koota myös Wendyn elämän aakkoset. (Kuvat ovat parin viikon takaa metsälenkiltä.)


Aurinko lämmitää ihanasti ja kesäisin hakeuduin sisälläkin aurinkoisiin kohtiin, jotta saisin mahdollisimman paljon lämpöä iholleni.

Bones and raw food eli raakaruoka on minun lemppari ruokaani. Kanankauloja ja sisäelimiä! Nams!


City: Mä oon käyny Helsingissä harjottelemassa city-koiran elämää, koska joskus tulevaisuudessa muutan ihmiseni kanssa johonkin kaupunkiin, jolloin mun city-koiran tavoille tulee käyttöä.

Dog eli koira ja mähän oon koira, jos jollekin on jäänyt epäselväksi.


Energiaa mulla riittää välillä vähän liian paljonkin, mutta sitä on hyvä purkaa luita syömällä, Megin kanssa leikkimällä tai ulkona juoksentelemalla.

Fiksu: Mulla sitä älyä riittää, mutta mä itse valitsen milloin sitä käytän ja milloin koen sen tarpeelliseksi ja hyödylliseksi ja milloin en. Kätevää!



Girl niin kuin tyttö. Sellainen prinsessatyttö niin kuin mäkin olen.

Herkkuja saan palkinnoksi, kun teen oikein jotain pyydettyä ja joskus saan herkun vaikken olekaan tehnyt mitään. Parhaita herkkuja ovat kinkku, lihapullat ja juusto sekä erilaiset luut. Herkut parantavat päivää ja niistä tulee aina niin hyvä mieli!


 Iina on minun oma ihmiseni, joka huolehtii minusta ja on minulle tärkeä.

Joulukuussa synnyin minä ja minun sisarukseni. Enään kaksi kuukautta niin täytän vuoden!

Kävyt ja Kepit ovat luonnon leluja, joita rakastan pureskella, kanniskella ja jahdata.


Lauma. Minun oma laumani, jonka kanssa elän samassa talossa. Laumaani kuuluu oman ihmiseni lisäksi kaksi isompaa ihmistä, joita kutsutaan äidiksi ja isäksi, vaikka ne eivät olekaan minun äitini ja isäni, viisi pienempää ihmistä, jotka ovat äidin ja isän lapsia sekä paras kaverini tai melkeinpä voisi sanoa siskoni, Meg.

Metsälenkit ovat useimmiten pitkiä ja rauhallisia lenkkejä, ja metsässä saan olla aina vapaana, mikä on huippua!

Nahkaluut helpottavat, jos hampaita kutittaa tai tekee miele jäystää jotain hampailla.



Ottelut: Ne leikkimieliset taistelut kavereiden kanssa hampailla ja tassuilla.

Pallot : Kovaa vauhtia lentävät ja pyörivät lelut ovat mieleeni. Pallot ovat erityisen kivoja, koska                      niitä on helppo itse heitellä itselleen ja uudestaan ja uudestaan.

Q Tälläistä kirjainta en ole ennen kuullutkaan :o

Rapsutukset: Ah, mikään ei vois olla ihanampaa <3

Sisarukseni ovat minulle rakkaita, vaikka en heitä ole pitkään aikaan nähnytkään. Kirppu-veli asuu Mäntsälässä, mutta muut kauempana, enkä ole nähnyt heitä uuteen kotiin tuloni jälkeen.


Tyynyt: Ne ovat lempinukkumapaikkani. Rakastan käpertyä pehmoisten tyynyjen keskellä ja ottaa pienet tirsat siellä lempimässä ja turvassa

Utelias: Just sellanen mä oon. Haluan tutkia kaiken ja ottaa epäselvyyksistä selvää.


Wendy eli minä itse. Opin oman nimeni jo ihan pienenä pentuna.

Vinkulelut pitävät aivan ihanaa ääntä! Sitä voisi kuunnella vaikka koko päivän. Harmikseni kukaan laumani ihmisista ei pidä äänestä yhtä paljon kuin minä. Lisäksi osaan itsekin vinkua kuin vinkulelu. Jos vinkulelua ei ole lähettyvillä, voin avata oman suuni ja nauttia äänestä. Tästäkään ei harmikseni laumani pidä.


Xylitolia ei saa koirat syödä, mutta monesti on tehnyt mieli kaivaa roskiksesta pientä makuelämystä ihmisien syömistä purkista.

Ystävien kanssa on hauskaa leikkiä ja juoksennella. Meg on ehkä paras ystäväni. Vietämmehän aikaa yhdessä kuitenkin päivittäin. Välillä Meg kuitenkin pomottelee mua ihan liikaa ja mua alkaa ärsyttää koko koiran olemassa olo.


 Zzzzzz.... Hyvää yötä ja kauniita unia!

 Å: Ihan outo kirjain.


Äiti: Se joka huolehti minusta, kun olin aivan pieni. 

Ötököitä on hauska jahdata ja seurailla. Pelastan ihmiseni vaarallisilta kärpäsiltä ottamalla ne kiinni ja syömällä ne. 


Tiuku ja minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti