maanantai 9. kesäkuuta 2014

Kesäloma!

Kirjoitin tämän viime maanantaina ja huomasin nyt, että tämä ei ollutkaan lähtenyt. Eli kuvittele,  että elät maanantaita.

Istun nyt bussissa matkalla Saariselälle. Olen leirillä tämän viikon ja tästä syystä postauksia on vaikea tehdä.

Wendyllä tuli tänään 6 kuukautta täyteen! Mun vauva ei ole enään ihan vauva. Kirjoitan puoli vuotis postauksen, kun tulen leiriltä.

Kesäloma alkoi tosiaan reilu viikko sitten. Viikossa on ehtinyt rentoutumaan jo ihan kivasti, vaikka olen ollutkin töissä. Lauantaina todistusten jaon jälkeen perheeni mukanaan Meg lähtivät mökille kainuuseen. Minä jäin siskoni kanssa kotiin Wendyn kanssa. Ollaan nautittu sateisista että aurinkoisista päivistä. Kuviakin olen napsinut siskoni kameralla, mutta niitä en voi nyt tässä julkaista.

Wendy jäi leirin ajaksi kotiin siskoni hoitoon. Täytyy toivoa, että viikko menee hyvin.

Tässä olisi minun ja Wendyn kesäloma suunnitelmia/tavotteita:

-Rentoudutaan ja nautitaan lämmöstä!
-Treenaillaan vanhoja juttuja
-Opetellaan uusia temppuja ja käskyjä
-Käydään mätsäreissä (ainakin yhdessä)
-Lenkkeillään luonnossa mahdollisimman paljon
-Haluaisin, että Wendy oppisi uimaan tai edes kahlaamaan vedessä.  En tiedä uskallanko ajatella tätä tavoitteena :)

Näitä ainakin tehdään kesällä, mutta myös paljon muuta.

Palataan noin viikon päästä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti